Vores tilbagebetalings- og returneringspolitik varer 30 dage. Hvis der er gået mere end 30 dage siden dit køb, kan vi ikke tilbyde dig fuld refusion eller ombytning.
For at være berettiget til returnering og refusion skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Varen skal være i den originale emballage.
Følgende varer kan ikke refunderes:
Gavekort
Softwareprodukter, der kan downloades herunder video tutorials.
For at fuldføre din returnering kræver vi en kvittering eller købsbevis.
Send venligst ikke dit køb tilbage til producenten af varerne.
Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvis refusion:
Enhver vare, der ikke er i sin originale stand, er beskadiget eller mangler dele som ikke skyldes vores fejl.
Enhver vare, der returneres mere end 30 dage efter levering.
Gavekort
Gavekort er gyldige i 2 år fra udstedelsesdato. Gavekort kan ikke ombyttes til kontanter.
Kurser
Køb af deltagelse på et kursus er bindende og kan ikke refunderes. Hvis køber er forhindret i at deltage på kursusdatoen skal Sminkehjørnet ApS kontaktes via mail eller telefon så manglende deltagelse kan noteres. Det er muligt – hvis der er ledige pladser – at rykke deltagelsen til en anden dato for kurser udbudt af Sminkehjørnet ApS. Kontakt Sminkehjørnet ApS herom.
Levering
Leveringstid er omkring 1-3 dage, medmindre produktet er i restordre.
Tilbagebetalinger
Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion.
Hvis du bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for 7 dage efter du modtager godkendelse fra butikken.
Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger
Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen.
Kontakt derefter dit kreditkortselskab. Det kan tage noget tid, før din refusion er gået igennem.
Kontakt derefter din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en refusion kan registreres i bankens system.
Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på info@sminkehjoernet.dk.
Udsalgsvarer
Kun varer til almindelig pris kan refunderes. Udsalgsvarer kan ikke refunderes.
Ombytninger
Vi ombytter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede ved ankomst på det anmodede leveringssted. Er varen beskadiget under transport skal du straks sørge for billede dokumentation af de beskadigede varer og pakken.
Hvis du har brug for at bytte til den samme vare, skal du sende os en e-mail på info@sminkehjoernet.dk og sende din vare til Tinghøjvej 5, 3650 Ølstykke.
Du har som privatkunde 2 års reklamationsret.
Gaver
Hvis varen blev markeret som en gave, da den blev købt og sendt direkte til dig, vil du modtage en gavekredit på værdien af din returnering. Når den returnerede vare er modtaget, vil et gavekort blive sendt til dig.
Hvis varen ikke var markeret som en gave ved køb, eller gavegiveren fik sendt ordren til sig selv for at give til dig senere, sender vi en refusion til gavegiveren, og de vil finde ud af din returnering.
Returnering
For at returnere dit produkt, skal du sende dit produkt til Sminkehjørnet ApS, Tinghøjvej 5, 3650 Ølstykke.
Du er selv ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningerne ved returforsendelse blive trukket fra din refusion.
Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det kan tage for dit ombyttede produkt at nå dig, variere.
Hvis du returnerer varer af høj værdi, kan du overveje at bruge en sporbar fragtservice eller købe fragtforsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager din returnerede vare.
Brug for hjælp?
Kontakt os på info@sminkehjoernet.dk for spørgsmål vedrørende refusion og returnering.